pbargo

  • ۰
  • ۰
آزمون پایانی زیست سال اول - خرداد 87 - دبیرستان امام خمینی (ره)

آزمون پایانی زیست سال اول - خرداد 87 - دبیرستان امام خمینی (ره) این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است.حق چاپ محفوظ است. ادامه و دانلود

آزمون پایانی زیست سال اول - دیماه 87 - دبیرستان امام خمینی (ره)

آزمون پایانی زیست سال اول - دیماه 87 - دبیرستان امام خمینی (ره) این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است.حق چاپ محفوظ است.

فیلم نمونه سوالات Icdl درجه دو همراه با پاسخ تشریحی(سری دوم)

فیلم نمونه سوالات Icdl درجه دو همراه با پاسخ تشریحی(سری دوم) فیلم سری دوم نمونه سوالات lcdl2 در این سری 10 نمونه سوال عملی درس icdl درجه دو به صورت فیلم ارائه شده است.سوالات مربوط به قسمت ویندوز xp می باشد. تمام مراحل انجام به صورت فیلم آموزش داده شده است.این سوال ها به افرادی که قصد شرکت در آزمون عملی icdl درجه دو را دارند پشنهاد می شود. فیلم های آموزشی برای افرادی که قصد یاد گیری ویندوز xp را دارند مفید می باشد. سوالات خود را می توانید به ایمیل زیر بفرستید soal.icdl@gmail.com فیلم سری اول سوالات عملی icdl2

آزمون پایانی زیست سال اول - خرداد 87 - دبیرستان دخترانه شاهد

آزمون پایانی زیست سال اول - خرداد 87 - دبیرستان دخترانه شاهد این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است.حق چاپ محفوظ است.

آزمون پایانی زیست سال اول - دیماه 87 - دبیرستان دخترانه شاهد

آزمون پایانی زیست سال اول - دیماه 87 - دبیرستان دخترانه شاهد این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است.حق چاپ محفوظ است.

22 عدد عکس پیاز با پسوند png با کیفیت بالا- حجم: 65 مگابایت

22 عدد عکس پیاز با پسوند png با کیفیت بالا- حجم: 65 مگابایت این مجموعه شامل 22 عکس با کیفیت بالا از پیاز است که کاملا بدون بکگراند و آماده استفاده در طراحی وب و گرافیک می باشد.

آزمون تشریحی فصل 8

آزمون تشریحی فصل 8 این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است.حق چاپ محفوظ است.

آزمون تشریحی فصل 7

آزمون تشریحی فصل 7 این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است.حق چاپ محفوظ است.

آزمون تشریحی فصل 6

آزمون تشریحی فصل 6 این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است.حق چاپ محفوظ است.

آزمون تشریحی فصل 5

آزمون تشریحی فصل 5 این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است.حق چاپ محفوظ است.

آزمون تشریحی فصل 4

آزمون تشریحی فصل 4 این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است.حق چاپ محفوظ است.

آزمون تشریحی فصل 3

آزمون تشریحی فصل 3 این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است.حق چاپ محفوظ است.

آزمون تشریحی فصل 2

آزمون تشریحی فصل 2 این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است.حق چاپ محفوظ است.

آزمون تشریحی فصل 1

آزمون تشریحی فصل 1 این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است.حق چاپ محفوظ است.

پمپ های سری

پمپ های سری پمپ های سری : پمپ ها هنگامی بصورت سری قرار می گیرند که آبگیری هر پمپ مستقیما از خروجی پمپ قبل تامین شود . به عبارت دیگر یک پمپ مقداری آب را گرفته به پمپ دیگری که در فاصله کوتاهی از آن قرار گرفته است می دهد و به همین ترتیب به پمپ بعدی منتقل می شود . فاصله بین پمپ های سری حداکثر از چند متر تجاوز نمی کند . این نحوه آرایش زمانی بکار می رود که دبی یک پمپ برای طرح کفایت می کند اما فشار مورد نیاز بیشتر از مقداری است که یک پمپ بتواند تامین کند .

راهداری الکترونیک

راهداری الکترونیک راهداری الکترونیکی هنوز در ایستگاه اول سرعت روزافزون قطار سریعالسیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیا، در مواجهه با نظام دولتی بانکهای خموده ایران دچار مشکلات متعددی است. هنوز مسیرهای زیادی ریلگذاری نشده است و چشم امید مردم همچنان به لوکوموتیورانان و سوزنبانان پیر و فرتوتی است که واگنهای از کارافتاده سیستم بانکی کشور را هدایت میکنند. نظام بانکی کشور به تازگی نگاهی به حرکت سریع ابزار الکترونیکی انداخته و در پی اجرای آییننامهها و مصوباتی است که سالها در انتظار اجرا هستند. استفاده ناقص و ناهمگون بانکهای دولتی و خصوصی از ابزار و فناوریهای مدرن ارتباطات، گرچه مشکلاتی را برای کاربران بهوجود میآورد اما همگان هنوز امید دارند تا نظام بانکی تکانی بهخود بدهد و خدمات الکترونیکی خود را بهبود بخشد. در این میان هنوز خدمات پیشرفته بانکی در دنیا هستند که در ایران به آنها توجهی نشده است. بهبود خدمات ارایه شده فعلی و ارایه خدمات نوین الکترونیکی و اینترنتی گزینهای است که باعث تحول عظیمی در رونق گرفتن سی

مخابرات

مخابرات مقدمه فعالیت مناسب شبکه¬های مخابراتی به دلیل وجود تکنولوژی¬هایی است که عموما از دید کاربران آن مخفی است. این بخش چگونگی کارکرد این تکنولوژی¬های کلیدی و هم¬چنین جایگاه آن¬ها را در شبکه مخابراتی نشان می¬دهد. تکنولوژی¬های مورد بحث عبارتند از: تکنولوژی¬های دسترسی روش مرسوم دسترسی به شبکه مخابراتی با به کارگیری سیم مسی با توان عملیاتی پایین، خط دیجیتال مشترک (DSL) پرسرعت، اتصالات کابلی و رادیویی بی¬سیم صورت می¬گیرد. انتقال آنالوگ این تکنولوژی در بخش¬هایی از شبکه که ارتباط منزل یا محل کار را به مرکز سوئیچ شرکت مخابرات فراهم می¬کند و هم¬چنین در بعضی از قسمت¬های ارتباطات موبایل وجود دارد.

چراغ راهنما

چراغ راهنما اصول چراغ راهنمایی : فاز گردش به چپ چراغ در این قسمت به بررسی آیین نامه ها و دستورالعملهای ایالت Oregon آمریکا در مورد فاز گردش به چپ چراغهای راهنمایی می پردازیم . 1- اصول نصب در این بخش عبارت ‹‹ گردش به چپ مجاز ››1به حرکت وسایل نقلیه با اجازة فاز سبز یا زرد چشمک زن نشانه دار ( ) بعد از اخطار به وسایل نقلیه دیگر یا عابر پیاده اطلاق می شود . عبارت ‹‹ گردش به چپ حفاظت شده ›› 2 به گردش به چپی اطلاق می شود که بدون دخالت وسایل نقلیة دیگر یا عابرین پیاده صورت می گیرد و معمولا توسط یک چراغ سبز نشانه دار ( ) برای راننده مشخص می شود . شرایطی که باید از گردش به چپ حفاظت شده استفاده کرد عبارتنداز : الف ) حجم گردش به چپ عموماً بیشتر از 200 وسیله در ساعت باشد یا اینکه حجم وسایل نقیله یک خط روبرو بیشتر از 50000 یا دو خط بیشتر از 000, 100 باشد در شرایطی که ‹‹ عدم تعادل خط ›› 3 بطور فاحشی وجود دارد ، دو برابر تعداد واقعی بیشترین حجم خطوط روبرو باید در محاسبات در نظر گرفته شود . فاز گردش به

چکیده گزارش عملکرد بخش صنعت و معدن در راستای سند چشم انداز 20 ساله کشور

چکیده گزارش عملکرد بخش صنعت و معدن در راستای سند چشم انداز 20 ساله کشور چکیده گزارش عملکرد بخش صنعت و معدن در راستای سند چشم انداز 20 ساله کشور سیاستهای کلی و قانون برنامه چهارم توسعه در دولت نهم (دوره زمانی شهریور 1384 تا پایان فروردین ماه 1386) محورهای مهم سند چشم انداز 20 ساله کشور مرتبط با بخش اقتصادی بویژه بخش صنعت و معدن عبارتند از : - جایگاه اول اقتصادی علمی صنعتی و فناوری در منطقه - ارتقاء کیفیت تولید - کسب فناوری و ارتقاء فناوریهای جدید - جذب سرمایه گذاریهای خارجی - توسعه صادرات غیرنفتی - توسعه صنایع (انرژیبر، معدنی، تبدیلی کشاورزی، شیمیایی) اهم اقدامات در راستای اجرای سند چشم انداز و سیاست کلی قانون برنامه چهارم در سیزده محور به شرح زیر گزارش میگردد : 1- سرمایه گذاری 1-1- صدور جواز تاسیس صنعتی (تقاضای سرمایه گذاری) : از شهریور سال 1384 لغایت فروردین ماه 1386 تعداد 76853 فقره جواز تاسیس صادر شده که نسبت به دوره مشابه قبل 1/59 درصد رشد را نشان میدهد.

جیگ های صفحه ای

جیگ های صفحه ای دسته بندی جیگ وفیکسچرها: عبارت جیگ وفیکسچرها برای جوشکاری معنی مشابهی باجیگ وفیکسچرهای ماشین کاری را ندارد . یک جیگ جوشکا ری یک ابزار ثابت است ولی یک فیکسچر جوشکاری را می توان حول محورهای افقی یا عمودی چرخاند ونقش اصلی فیکسچر جوشکاری مهار کردن قطعه کاری وجلوگیری از بروز این عیب می باشد . در حالی که این معنی برای جیگ وفیکسچر برای عملیات ماشین کاری درست نیست . جیگ وفیکسچرها راازجهت کاربرد ومفهوم به دو دسته 1-جیگ وفیکسچرهای برای عملیات ماشین کاری 2-جیگ وفیکسچرهای برای عملیات جوشکاری تقسیم می کنیم . 1- د ستی جیگ وفیکسچر 1- عملیات ماشین کاری 2 - مکا نیزه 2- عملیات جوشکاری 1- دستی 2- مکانیزه جیگ ها برای عملیات ماشین کاری به دو دسته اصلی 1-سوراخ کاری 2-سوراخ تراشی

آزمون فصل 7 کلاس 102 سال اول دبیرستان

آزمون فصل 7 کلاس 102 سال اول دبیرستان این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است. حق چاپ محفوظ است.

آزمون فصل 7 کلاس 101 سال اول دبیرستان

آزمون فصل 7 کلاس 101 سال اول دبیرستان این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است. حق چاپ محفوظ است.

آزمون فصل 6 کلاس 102 سال اول دبیرستان

آزمون فصل 6 کلاس 102 سال اول دبیرستان این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است. حق چاپ محفوظ است.

آزمون فصل 6 کلاس 103 سال اول دبیرستان

آزمون فصل 6 کلاس 103 سال اول دبیرستان این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است. حق چاپ محفوظ است.

آزمون فصل 6 کلاس 101 سال اول دبیرستان

آزمون فصل 6 کلاس 101 سال اول دبیرستان این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است. حق چاپ محفوظ است.

تهیه مدل سناریوهای تولید کود کمپوست از پسماندهای جامد شهری در ایران (مطالعه موردی شهر تبریز)

تهیه مدل سناریوهای تولید کود کمپوست از پسماندهای جامد شهری در ایران (مطالعه موردی شهر تبریز) • مقاله با عنوان: تهیه مدل سناریوهای تولید کود کمپوست از پسماندهای جامد شهری در ایران (مطالعه موردی شهر تبریز) • نویسندگان: الهام ابراهیمی ، مهدی قنبرزاده لک • محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94 • فرمت فایل: PDF و شامل 9 صفحه می باشد. چکیــــده: رشد اقتصادی، افزایش گسترده جمعیت، توسعه شهرنشینی، صنعتی شدن و افزایش بیش از حد مصرف گرایی در زندگی روزمره، سبب تولید حجم بالایی از مواد زاید جامد گشته است. بنابراین ارائه و توسعه روشهای مدیریت، متناسب با شرایط اقلیمی و سازگار با الگوهای زندگی شهروندان با کمترین مخاطرات زیست محیطی و حداقل هزینه ها ضروری میباشد. در مقاله حاضر یک مدل ارزیابی اقتصادی، فنی و زیست محیطی، جهت تسهیل تصمیم گیری در خصوص روشهای تولید کود کمپوست از بخش آلی پسماند جامد شهری در ایران، با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی ارائه شده است. برای شهر تبریز سه سناریوی مختلف بررسی شده و ارزیابی با استفاده از مدل مذکور در نرم افزار Expert Choice

کاربرد نانو سنسورها در بخش لرزه‌نگاری

کاربرد نانو سنسورها در بخش لرزه‌نگاری خلاصه نانوتکنولوژی به مواد و سیستمهایی مربوط میشود که ساختار و اجزای آن به دلیل ابعاد نانومتری، خواص، پدیدههای فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی، رفتار جدیدی را نشان میدهند. مواد دارای اندازه ذره نانومقیاس در حوزهای بین اثرات کوانتومی اتمها و مولکولها و خواص توده قرار میگیرند. با توانایی ساخت و کنترل ساختار نانوذرات میتوان خواص حاصل را تغییر داده و خواص مطلوب را در مواد طراحی کرد. امروزه تاثیرگذاری نانوتکنولوژی بر همه صنایع همچنین صنعت نفت پوشیده نیست. در این مجال بررسی تاثیرگذاری نانوسنسورها برروی بخش لرزه نگاری در صنایع بالادستی نفت ارایه می شود.

جک هیدرولیک

جک هیدرولیک دید کلی مایعات تقریبا تراکم ناپذیر هستند. این ویژگی سبب شده است که از مایعات به عنوان وسیله مناسبی برای تبدیل و انتقال کار استفاده شود. بنابراین میتوان از آنها برای طراحی ماشینهایی که در عین سادگی ، با نیروی محرک خیلی کم بتواند نیروی مقاوم فوق العاده زیادی را جابجا نماید، استفاده نمود. جک هیدرولیک چیست؟ جک هیدرولیک وسیلهای است که در آن نیرویی بر روغن موجود در یک استوانه کوچک وارد میشود. این نیرو سبب میشود که روغن غیر قابل تراکم به استوانه بزرگ منتقل شود. روغن به پیستون استوانه بزرگ فشار میآورد و باعث بلند شدن بار روی استوانه (مثلا ماشین) میشود. مکانیزم کار ماشینهای جرثقیل ، و غیره نیز چنین میباشد که در عین سادگی ، کار مفید زیادی با بازده بالا انجام میدهد. در ساختمان جک هیدرولیک از این واقعیت استفاده میشود که روغن تقریبا تراکم ناپذیر است و نیروی وارد بر خود را منتقل میکند. فشار وارد بر پیستون کوچک عینا به پیستون بزرگ منتقل میشود و آنرا به طرف بالا میراند.

قوس الکتریکی چیست؟

قوس الکتریکی چیست؟ تاریخچه در سال 1802 پتروف (V.P.Petrof) کشف کرد که اگر دو تکه زغال چوب را به قطب های باتری بزرگی وصل کنیم و آنها را به هم تماس دهیم و سپس کمی از هم جدا کنیم شعله روشنی بین دو تکه زغال دیده می شود. و انتهای آنها که از شدت گرما سفید شده است نور خیره کننده ای گسیل می دارد. قوس الکتریکی هفت سال بعد دیوی (H.Davy) فیزیکدان انگلیسی این پدیده را مشاهده نمود و پیشنهاد کرد که این پدیده به احترام ولتا قوس ولتا نامیده شود. آزمایش ساده اگر بخواهیم در یک روش ساده ای ایجاد قوس الکتریکی را نشان دهیم باید دو تکه کربن را روی گیره قابل تنظیم سوار نمود (بهتر است که به جای زغال چوب معمولی میله خاصی که از کربن قوس ساخته می شود و با فشار دادن مخلوط گرافیت ، کربن سیاه و مواد چسبنده به وجود می آیند، استفاده شود). چشمه جریان می تواند برق شهر هم باشد برای اجتناب ازاینکه در لحظه تماس تکه های کربن مدار کوتاه ایجاد شود باید رئوستایی به طور متوالی به قوس وصل شود. معمولا برق شهر با جریان متناوب تغذیه می شود. ولی در صورتی که جریان مستقیم از آن عبور کند قوس پایدارتر است به طوری که یکی از الکترودها همیشه مثبت &laquo

طرح مقدماتی کارخانه تولید طناب نایلونی

طرح مقدماتی کارخانه تولید طناب نایلونی طرح مقدماتی کارخانه تولید طناب نایلونی هر شرکت تولیدی از سه بخش کلی تشکیل شده است که بترتیب زیر میباشند. 1- بخش اداری 2- بخش حقوقی 3- بخش فنی و تخصصی و ما در این مجموعه به توضیح ختصری از این سه بخش در مورد شرکت تولید طناب نایلونی میپردازیم. بخش اول: اداری در این بخش به نمونهای از دستورالعملهای تشکیل شرکتها میپردازیم. دستورالعمل تشکیل شرکتها تشکیل شرکتها و اتحادیههای تعاونی تا مرحله ثبت و انتشار آگهی تأسیس آنها در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی

پروژه تحقیقاتی کارشناسی ادبیات - نحوه ی تجلی افکا ر و اندیشه های رضی در دیوان - با فرمت ورد word

پروژه تحقیقاتی کارشناسی ادبیات - نحوه ی تجلی افکا ر و اندیشه های رضی در دیوان - با فرمت ورد word مقدمه : موضوع: برای شناخت و شناساندن شخصیتهای برجسته علمی، یکی از بهترین روشها بررسی آثار مکتوب آنان است که بازتاب آرا و اندیشه ها و تجلیگاه علم و دانش آنهاست از آنجائیکه شناخت دقیق افکار و اندیشه های هر یک از بزرگان می تواند چراغ روشنگری فراروی نسل جوان باشد ما را بر آن داشت تا برای تحقق این آرمان مقدس، دست به دامن آسمان پرستاره ی علم ادب ببریم تا چراغی برگیریم. لذا در این کهکشان، ستاره ای را رصد کردیم که هرچند غبار غرض ورزی وجهل آمیخته با گذشت زمان، چهره ی عالمتاب او را تا حدودی پوشانده است و آنگونه که شایسته شخصیت او بوده برای جهان علم و ادب شناخته نشده است. وی شخصیت بی نظیری است که با داشتن مناصب فقاهت و زعامت و نقابت علویان و مناصب مختلف سیاسی، هیچگاه شیفته مظاهر و زخارف دنیوی نشد و لذا بواسطه ی اتصال به حقیقت هستی، اهل دل بود. عاطفه ی سرشار، روحیه ی حساس، وقریحه ی وقاد او باعث گردید که برای بیان حقایق و ثبت وقایع سلاح قدرتمند خود را بکار گیرد و در جهت تحقق اهداف و آرمانهایش گوش به ندای دل دهد که نتیجه آن اشعار نغز و دلنشین و سخنان زیبای اوست که دیوان شعری با چنین

صنعت کامیون ایران

صنعت کامیون ایران توان صنعت کامیون ایران برای نوسازی ناوگان و مقابله با واردات همزمان با رشد صنعت خودروی سواری در ایران، تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده نیز در 40-30 سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است. تولید کامیون از 3173 دستگاه در سال 48 به 5171 دستگاه در سال 77 رسیده و ظرفیت تولید کامیون در سال 83 معادل 38 هزار دستگاه است. در سال جاری بیش از 30 هزار دستگاه کامیون و کشنده در کشور تولید خواهد شد. برابر آمار رسمی وزارت صنایع و معادن، تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده توسط شرکت‏های سایپادیزل و ایران خودرودیزل در هفت ماهه سال جاری 13579 دستگاه بوده است. امسال تولید انواع کامیون و کامیونت 9915 دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 188 درصد رشد داشته است و میزان تولید کشنده نیز با 59 درصد رشد 3664 دستگاه بوده است. تولید انواع کامیون و کامیونت در سال 80 به 2553 دستگاه و در سال 81 به 2636 دستگاه رسید که این میزان در سال جاری به 23 هزار و 370 دستگاه خواهد رسید. همچنین تولید انواع کشنده از 101 دستگاه در سال 80 به 983 دستگاه در سال 81 رسید و در سال 83 به 7600 دستگاه خواهد رسید که نشانه رشد قابل تو

تهویه مطبوع

تهویه مطبوع تهویه مطبوع : شرایط محیط زیست انسان تأثیر مستقیمی برچگونگی حالات روانی ، وضعیت فیزیکی ، نحوة انجام کار و بطور کلی تمام شئون زندگی او دارد . از آنجائیکه بخش عمدة زندگی بشر امروزی در داخل ساختمان می گذرد ، ایجاد شرایط مطلوب زیست محیطی در ساختمان خواه محل کار باشد یا منزل و غیره ، واجد اهمیت بسیاری است که مهمترین بخش آن تهیة هوای مطبوع برای ساکنین ساختمان با توجه به نوع فعالیت آنهاست . زیباترین و گرانبهاترین ساختمانها در صورتیکه فاقد سیستم تهویه مطبوع مناسب باشند قابل سکونت نخواهند بود . اهم وظایف یک سیستم تهویه مطبوع عبارتند از : کنترل دما ، رطوبت و سرعت وزش هوا ،زدودن گرد و غبار ، تعفن و سایر آلودگیهای هوا و در صورت لزوم از بین بردن میکربها و باکتریهای معلق در هوا . گرمایش وسرمایش هوا متناسب با فصل ، عمده ترین وظیفة یک سیستم تهویه مطبوع بوده بقیة وظایف در مراتب بعدی اهمیت قرار می گیرند . آنچه مربوط به محاسبات سیستم گرمایش ساختمان می شود رد فصل دوم عرضه شد ، اما محاسبات سیستم شامل دقایق و نکاتی است که باعث پیچیدگی آن نسبت به گرمایش می شوند . پردا

صنعت چاپ و بسته بندی

صنعت چاپ و بسته بندی صنعت چاپ و بسته بندی در جهان توسعه یافته جزو صنایع زیربنایی به شمار می آید که نقش بسیار پررنگی نیز در رونق صادرات، تجارت و مراودات اقتصاد بین الملل دارد. برای ترسیم جایگاه این صنعت همین کافی که در حال حاضر کشورهایی در جهان هستند که تنها با تقویت صنعت چاپ تبلیغاتی و بسته بندی توانسته اند حجم زیادی از درآمد ناشی از تجارت جهانی را به خود اختصاص دهند. اما در مقابل این گروه از کشورها، نقاط دیگری در جهان وجود دارند که علی رغم داشتن مزیت های اقتصادی در تولید بسیاری از محصولات، فقط به دلیل عدم برخورداری از یک صنعت نسبتا تنومند بسته بندی بخش زیادی از بازار مصرفی جهان را به رقبای خود واگذار کرده اند. بدون هیچ تعارفی ایران در رده نخست این کشورها قرار دارد. شواهد موجود نشان می دهد که در حال حاضر برخی از صادرکنندگان ایرانی کالای خود را با قیمتی پایین تر از نرخ های جهانی به کشورهای صاحب نام در صنعت بسته بندی می فروشند و آنان نیز با بسته بندی مجدد این محصولات آنها را تا چند برابر قیمت راهی بازارهای جهانی می کنند.

تعادل نیرویی

تعادل نیرویی هنگامی که یک مکانیزم میله ای حرکت می کند، نیروها را به پایه های نصب خودش وارد می شود. اگر مکانیزم متوازن نشده باشد، این نیروها منجر به ارتعاش نویز، سایش و مسئله خستگی می شوند. [1] Lowen , Berkof به تشریح کامل این مسئله پرداخته اند. آنها دو روش مکمکل یکدیگر را جهت حذف نیروها و ممانهای لرزشی وارد به زمین، ارائه کرده اند. توازن نیروها با استفاده از مجموعه بردارهای تابع زمانی خطی انجام می شود. این بردارها، توزیع جرم و موقعیت مراکز اجرام را تعریف می کنند، بطوریکه مرکز جرم کل سیستم در طی کار آن ثابت می ماند. لذا برای یک مکانیزم متوازن شده از نظر نیرویی، بردار برایند نیروهای منتقل شده به زمین نمی شود. برای دستیابی به توازن کامل، معادله اندازه حرکت نیز باید برای سیستم نوشته شود. هنگامی ممانهای لرزشی صفر می شوند که بردار برایند آنها، صفر شود. این کار با افزودن جرمهای اضافی به سیستم انجام می شود. با این کار در واقع، مرکز جرم کلی سیستم، به نحوی تغییر می کند که نیروها و ممانهای لرزشی وارد به سیستم، بهینه می شوند. S را بعنوان مرکز جرم سیستم چهار میله ای در نظر می گیریم. rs، موقعیت S را نسبت به نقط

آزمون تستی شماره 1 سال اول دبیرستان

آزمون تستی شماره 1 سال اول دبیرستان این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است. حق چاپ محفوظ است.

ساخت و ساز

ساخت و ساز پایه و اساس هر ساخت و ساز را شناخت مواد و مصالح سازنده آن تشکیل می دهد. یعنی اینکه مصالح ساختمانی چیست و چگونه ساخته شده و شکل گرفته است به چه ترتیب با یکدیگر جفت و جور میشوند، مقاومت آن چیست، چطور می شکند و آتش می گیرد و اساساً در برابر عوامل مخربی که مدام آن را تحت تاثیر قرار می دهند چگونه مقاومت کرده و می ایستند و بالاخره پس از طی عمر به چه نحوی فروریخته و از بین می رود. نبوغ و مهارت مهندس در اینست که درک و شناختی را که از مصالح و سازه دارد بصورتی که بکار ببرد که مصالح بکار رفته ضمن ظاهر نمودن ماهیت و ذات خود باعث جلب توجه بیننده گردیده، آنها راعلاقه مند سازد تا به ساختمان نزدیک شوند و مصالح توجه بیننده گردیده، آنها راعلاقه مند سازد تا به ساختمان نزدیک شوند و مصالح را لمس کنند. بعلاوه ساختمان بایدنشانه ها و اطلاعاتی از طراحان و سازندگان خود به همراه داشته و بتواند آنها را آشکار کند. اگر چه جزئیات احتمالی در حد واندازه و سرعت ابزار تجزیه و تحلیل نیافته اما در این زمینه هم پیشرفت های قابل ملاحظه ای صورت گرفته است. با احیاء فن آوری ریخته

تزریق پلاستیک

تزریق پلاستیک مقدمه دیده نشدن محل تزریق در یک قطعه پلاستیک به ظاهر توقعی کم اهمیت تلقی می گردد که در عمل بهیچوجه امکان پذیر نیست. بالاخره هر قطعهای در جایی می بایست تزریق شود. امروزه موقعیت دقیق نقاط تزریق با کمک محاسبات عددی و کامپیوتری با دقت بالا قابل تعیین است. از طرف دیگر انتخاب سیستمهای راهگاهی استاندارد مناسب با کمک منابع و اطلاعات فنی فروش شرکتهایی از قبیل HASCO با سهولت بیشتری صورت می گیرد. مشتری چنین شرکتهایی هم به روش مرسوم و هم بروی سیستمهای نرم افزاری CAD می تواند قطعات استاندارد را با در نظر گرفتن معیارهای تولید و مواد اولیه خاص هر قطعه در طرح قالب بررسی و نهایتاً استفاده کند. سیستمهای راهگاهی استاندارد شامل طیف گستردهای از طرحهای متنوع از بوشهای تزریق برای راهگاههای میلهای متداول تا نازلهای پنوماتیکی و مجموعه کامل سیستم راهگاه گرم با کنترل مثبت یک شیر سوزنی را دربر می گیرد. سیستم راهگاه گرم واژه راهگاه گرم به معنای المانی مجزا در داخل قالبهای تزریق پلاستیک است که از واحد تزریق ماشین تا حفره (ک

انواع چدن

انواع چدن اطلاعات کلی چدن (cast iron) ، آلیاژی از آهن- کربن و سیلیسیم است که همواره محتوی عناصری در حد جزئی (کمتر از 0.1 درصد) و غالبا عناصر آلیاژی (بیشتر از 0.1 درصد) بوده و به حالت ریختگی یا پس از عملیات حرارتی به کار برده میشود. عناصر آلیاژی برای بهبود کیفیت چدن برای مصارف ویژه به آن افزوده میشود. آلیاژهای چدن در کارهای مهندسی که در آنها چدن معمولی ناپایدار است به کار میروند. اساسا خواص مکانیکی چدن به زمینه ساختاری آن بستگی دارد و مهمترین زمینه ساختار چدنها عبارتند از: فریتی ، پرلیتی ، بینیتی و آستینتی. انتخاب نوع چدن و ترکیب آن براساس خواص و کاربردهای ویژه مربوطه تعیین میشود.

چارت آموزش نرم افزار پیشرفته کتیا CATIA

چارت آموزش نرم افزار پیشرفته کتیا CATIA توجه: این مطلب چارت آموزشی نرم افزار کتیا CATIA را مطرح می نماید و برای خرید و دانلود هر بخش از کتیا بایستی بر لینک های زیر و یا بر روی تصاویر مربوطه زیر کلیک نمایید. طی تماس های صورت گرفته از سوی کاربران که چطور از فایل های آموزشی کتیا در این سایت استفاده نمایند و چه روالی را طی نمایند، تصمیم گرفتیم چارتی را طراحی نماییم که اگر کاربران طبق این چارت عمل نمایید کتیا را بهتر و دقیق تر فرا می گیرید. در این قسمت می توانیدمجموعه کاملی از پروژه ها، نقشه های صنعتی، فیلم ها، فایل ها و تمرینهای آموزشی نرم افزار کتیا را تهیه و دانلود نمایید. کاربران عزیز پیشنهاد می گردد جهت یادگیری صحیح نرم افزار پیشرفته کتیا، طبق فلوچارت آموزشی زیر عمل نمایید، توجه نمایید که عناوین سبز رنگ (سمت راست) آموزش مقدماتی کتیا می باشد: برای دسترسی به این مجموعه بر روی عناوین زیر کلیک نمایید مجموعه تمرینات محیط دو بعدی کتیا . مجموعه تمرینات محیط سه بعدی کتیا ..

ترمو دینامیک

ترمو دینامیک مقدمه ترمودینامیک شاخه ای از علم است که اصول انتقال انرژی را در سیستمهای درشت بین مجسم میکند بند های اصلی که تجربه نشان داده است همة این انتقالات را به کار می گیرند به عنوان قوانین ترمودینامیک شناخته شده اند . این قوانین اولیه و بنیادین هستند و نمی توان آنها را از چیز اصلی تر دیگری مشتق کرد . اولین قانون ترمودینامیکمی گوید که انرژی باقی می ماند و با اینکه می تواند به شکل دیگر تغییر کند و از مکانی به مکان دیگر تغییر یابد ، مقدار کلی آن ثابت می ماند . بدین ترتیب اولین قانون ترمودینامیک به مفهوم انرژی بستگی دارد ولی از طرف دیگر انرژی تابع اصلی ترمودینامیک است چون بدین وسیله می توان اولین قانون را به صورت فرمول بیان کرد . این همبستگی مشخصة مفاهیم اولیه ترمودینامیک است . واژه های سیستم و پیرامون به طور مشابه همبسته می شوند . سیستم به شیء، هر کمیت مانده هر بخش و غیره ای اطلاق می شود که برای مطالعه انتخاب شده است و ( به طور ذهنی ) از هر چیز دیگر که پیرامون نامیده می شود جدا می گردد . پوشش مجازی که سیستم را احاطه می کند و آن را از پیرامونش جدا می سازد مرز سیستم نامیده می شود .این مرز تصور می ر

آزمون تستی شماره 2 سال اول دبیرستان

آزمون تستی شماره 2 سال اول دبیرستان این نمونه سوال را در هیچ جای دیگر نمی بینید. این نمونه سوال اختصاصی است و توسط صادق همیالی طراحی شده است. حق چاپ محفوظ است.

دانلود قاب(فریم) دیجیتال با موضوع طبیعت

دانلود قاب(فریم) دیجیتال با موضوع طبیعت 7 قاب عکس دیجیتال بسیار زیبا با موضوع طبیعت با کیفیت عالی با فرمت PNG رزولوشن:300 DPI اندازه چاپ:38*50 سانتیمتر 4500*6000 پیکسل حجم فایل: 199مگابایت(مجموع دو فایل)

عوامل زیان آور محیط کار

عوامل زیان آور محیط کار در این فایل شما با عوامل زیان آور محیط کار آشنا می شوید.

دانلود کتابهای هری پاتر« Harry Potter »نوشته جی .ک رولینگ«پرفروشترین کتابهای تاریخ» 5 جلد

دانلود کتابهای هری پاتر« Harry Potter »نوشته جی .ک رولینگ«پرفروشترین کتابهای تاریخ» 5 جلد درباره کتابها: هَری پاتِر (به انگلیسی: Harry Potter) نام مجموعهای هفتگانه از رمانهای سبک خیالپردازی است که توسط نویسندهٔ انگلیسی، جوآن کتلین رولینگ نوشته شدهاست. این کتابها به شرح ماجراهای یک جادوگر نوجوان به نام هری پاتر به همراه بهترین دوستانش، رون ویزلی و هرماینی گرنجر، در مدرسهٔ علوم و فنون جادوگری هاگوارتز میپردازند. بخش اصلی داستان پیرامون تلاش هری برای غلبه بر جادوگر سیاه، لردولدمورت می باشد.که هدفش منکوب کردن افراد غیرجادوگر، تحت فرمان درآوردن دنیای جادوگران و نابود کردن همه کسانی که در مقابل او ایستاده اند که از جمله شخص هری پاتر می باشد. از آنجا که اولین رمان در تاریخ ۳۰ ژوئن ۱۹۹۷ با عنوان هری پاتر و سنگ جادو منتشر شد، کتاب محبوبیت بسیار زیاد، تحسین فراوان و موفقیت تجاری را در جهان کسب کرد. این مجموعه همچنین برخی از انتقاداتی ازجمله نگرانی به طورفزاینده درباره لحنی تیره و تار را سهیم شده است. تا ژوئن ۲۰۱۱، کتاب ها درحدود ۴۵۰میلیون نسخه فروش داشته و به ۶۷ زبان دنیا ترجمه شده است. و چهار کتاب پایانی این مجموعه به طور متوالی رکور

استفاده از روش کارآمد HLLC برای مدلسازی موج ناشی از شکست سد

استفاده از روش کارآمد HLLC برای مدلسازی موج ناشی از شکست سد • مقاله با عنوان: استفاده از روش کارآمد HLLC برای مدلسازی موج ناشی از شکست سد • نویسندگان: سید علیرضا حسین زاده تبریزی ، مهناز قائینی حصاروئیه • محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94 • فرمت فایل: PDF و شامل 9 صفحه می باشد. چکیــــده: شبیه سازی دو بعدی جریان ناشی از شکست سد تقریبا اطلاعات کافی در خصوص تغییرات مکانی و زمانی سیلاب نظیر نحوه پخش سیل، عمق آب، سرعت جریان و زمان رسیدن موج و پس رفت آن ارائه میدهد. تحقیق حاضر با هدف ارائه و توسعه مدل عددی کارآمد برای پدیده شکست جزئی سد انجام گرفته و مدل مربوط برپایه روش حجم محدود و با استفاده از شبکه مثلثی بی سازمان اجرا شده است. در این مدل معادلات آب کم عمق مورد استفاده قرار گرفته است. فلاکسهای مربوط به سلولها توسط حل کننده تقریبی ریمان HLLC محاسبه شدهاند. مقایسه نتایج مدل حاضر با مطالعات دیگر محققین نشان میدهد مدل حاضر از دقت و کارایی مناسب برخوردار است. ** توجه

بررسی مقایسه ای کاربرد شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون خطی در مدل تحلیل منطقه ای سیلاب

بررسی مقایسه ای کاربرد شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون خطی در مدل تحلیل منطقه ای سیلاب • مقاله با عنوان: بررسی مقایسه ای کاربرد شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون خطی در مدل تحلیل منطقه ای سیلاب • نویسندگان: هدیه فیاض بخش ، محمدرضا کاویانپور ، مهرنوش هدایتی زاده • محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94 • فرمت فایل: PDF و شامل 7 صفحه می باشد. چکیــــده: برآورد دبی اوج سیلاب برای حوضههای فاقد ایستگاه در طراحی سازههای آبی از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از مهمترین روشهای برآورد دبی اوج سیلاب در مناطق فاقد آمار روش تحلیل منطقهای (مدل بندی) سیلاب میباشد. مدل بندی سیلاب براساس رابطه علت و معلولی و برقراری رابطه ریاضی بین سیلاب و عوامل تولید آن، مورد تایید بسیاری از پژوهشگران قرار گرفته است. در این تحقیق از قابلیت شبکههای مفهومی (شبکههای عصبی مصنوعی) در شبیه سازی مشخصات فیزیوگرافیک و هیدرولوژیک حوضه آبریز جهت مدلسازی و پیش بینی دبی سیلاب حوضه استفاده شده است. نتایج حاصل از این مدل با نتایج روش رگرسیون که یکی از رایج ترین روش&zw

عربی گاج کتاب محوری(سبز)

عربی گاج کتاب محوری(سبز) همینجوری




  • ۹۶/۰۹/۲۹
  • شیدا خسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی